.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای ۱۰ پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در مازندران
۱۰ پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات به شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اعطا شد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به لزوم دریافت گواهی نامه‌های افتا برای شرکت‌های فعال در حوزه ICT جهت حفظ امنیت فضای سایبری، گفت: ۱۰ شرکت تاکنون موفق به دریافت پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات شده اند. او در رابطه با جزئیات و شرایط دریافت پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، افزود: این مجوز جزو پروانه‌های حائز اهمیت در حوزه فناوری اطلاعات است و به صورت رایگان صادر و تمدید می‌شود.

فلاح گفت: پروانه خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در چهار گرایش فنی، عملیاتی، آموزشی و مدیریتی صادر شده و شرایط عمومی متقاضیان دریافت پروانه شامل معرفی حداقل سه کارشناس، دارابودن حداقل یک گواهی آموزشی مرتبط در هر گرایش، سابقه فعالیت‌های شرکت و پذیرش و رعایت مفاد مندرج در تعهدنامه خدمات افتا می‌باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اهمیت دریافت پروانه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی جهت استفاده از خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات از جمله پیاده سازی مرکز عملیات امنیت، پیاده سازی امنیت فیزیکی، امن سازی و مقاوم سازی سامانه‌ها وزیرساخت‌ها و سرویس ها، آموزش امنیت و …. موظف به استفاده از خدمات قابل ارائه توسط شرکت‌های دارای پروانه هستند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.